Sommar

Välkommen till anmälningsformuläret för våra sommarkurser 2024!

Fyll i formuläret nedan för att anmäla dig till en av Skurups folkhögskolas sommarkurser för sommaren 2024.

Bekräftelse på din anmälan kommer omgående. Kan du inte se den i din inkorg ber vi dig att även titta i skräpkorgen då mail ibland lägger sig där. Har du en gmail-adress titta i "Kampanjer".

Personuppgifter

1. Börja din anmälan med att fylla i dina personuppgifter.

Har du inte ett svenskt personnummer så skriver du ditt födelsedatum följt av fyra nollor. T.ex. 19670429-0000
Vi vill uppmärksamma dig på att om bekräftelsemailet som kommer att skickas till din epostadress inte syns i din inkorg så titta även i skräpkorgen. De lägger sig där ibland. Har du en gmail-adress titta också i "Kampanjer".

Fakturaadress

Kryssa i rutan nedan vid annan fakturaadress än den du uppgivit ovan.

Kursuppgifter

2. Fortsätt din anmälan med att uppge vilken/vilka kurs/kurser du vill anmäla dig till. Börja med att välja vilken inriktning du är intresserad av. Då kommer det en lista på de kurser som är tillgängliga.

Boende

3. Nu skall du göra de val som påverkar ditt boende under kurstiden.

Boende, under kurstiden, ingår i kursavgiften. Mot en avgift finns det möjlighet till några tillval kring boendet. Dessa väljer du nedan.

Observera att tillgång av enklare boende är begränsad.

Notera att lakan, handdukar och slutstädning ingår i kursavgiften.

Önskemål om rumskamrat?
Om du vill dela rum med någon medsökande så kan du specificera det nedan när du valt den rumstyp du önskar under kursen.

Extra natt?

Det finns möjlighet att hyra rum ytterligare dygn i samband med kurs.
Extra dygn kostar 395kr, 445kr, 455kr resp 600kr per natt beroende på rumstyp du valt att ha under kursen. I dessa priser är inga måltider inkluderade.

Önskar du boka till frukost i anslutning till extranatt före eller efter kursveckan så tillkommer kostnad med 95kr/dag då detta inte ingår i kursavgiften. Observera att frukost endast serveras veckodagar, ej under helger.

Nedan får du alternativ för att specificera datum, när du valt rumstyp ovan. Där markerar du också ev. önskemål om frukost dessa datum.

Kost

4. Här anmäler du om du behöver specialkost pga allergi eller intolerans.

All mat, under kurstiden, ingår i kursavgiften.

Meddelande

5. I rutan nedan kan du, till skolan, skriva ett eventuellt meddelande rörande din anmälan.

Ansökan

6. Här skall du nu slutgiltigt bekräfta din anmälan till sommarkursen genom att bocka i rutan nedan.
Kontrollera noggrant de uppgifter du angivit!

Villkor:

Avanmälan kan endast kan göras skriftligt och senast fyra veckor före kursstart för full återbetalning. Därefter kommer en administrationsavgift på 800SEK att tas ut.

Skurups folkhögskola förbehåller sig rätten att, med de kontaktuppgifter du nu lämnar, kontakta dig med information om kommande sommarkurser och annan verksamhet i skolans regi.

Skurups folkhögskola kommer under inga omständigheter dela dessa uppgifter med tredje part.

Härmed intygar jag att ovanstående uppgifter jag lämnat är riktiga samt att jag har tagit del av och godkänner villkoren för min anmälan.
Jag ger också samtycke till behandling av mina personuppgifter i enlighet med den information som anges ovan.

* Required